piątek, 15 lipca 2016

Tydzień pełen emocji

Jest 23:13, kiedy mam chwile aby siąść i napisać parę słów do was moje szkraby.

Piękny tydzień. Doświadczyłem tyle emocji, że nie jestem w stanie tego opisać. Burza uczuć tych złych i tych dobrych. Zawsze po burzy wychodzi słońce i ono także zagościło w naszym domu i życiu. Znaczy dwa słońce :P:P
Nie jest lekko i wiem, że to dopiero początek. Nie przespane noce, zmęczenie, poświęcony czas, ale nie ma nic cenniejszego jak widzieć was, czuć was i kochać was :) Jak mówi mój przyjaciel : "LUX".

Muszę wspierać waszą mamusie bo pracy ma co niemiara. Dam z siebie wszystko mój królu i moja królowo :D

1 komentarz:

  1. Widzę,że wciągnął się Pan na całego. Życzę wszystkiego dobrego i dużo sił, wytrwałości, zawsze wiedziałem, że dzieciaki to najlepsze, co się może przytrafić człowiekowi w życiu. Człowiek umęczony, zrezygnowany, a wystarczy jeden uśmiech albo psikus żeby opadły całe emocje. Muszę też podzielić się cytatem który znalazłem i który dobrze odzwierciedla wczesne rodzicielstwo :)
    Posiadanie dzieci jest jak mieszkanie w akademiku – nikt nie śpi, wszystko jest zepsute i często ktoś wymiotuje. (Ray Romano)
    Pozdrawiam S. Michałkiewicz

    OdpowiedzUsuń